lördag 9 oktober 2010

Avsked



Det här blir mitt sista inlägg. Att just den här fantastiska låten av Michael Jackson får vara med som en avskedshälsning hänger ihop med anledningen att jag slutar just nu. Att ta ansvar för sig själv, på alla plan i livet. Jag är där just nu. Det har varit en otrolig resa att vara en del av blogglivet. Jag har fått vänner för livet och återknutit kontakten med människor som betyder enormt mycket för mig. Kanske ses vi i något annat sammanhang...

Tack alla ni för den här tiden. Det här är den första dagen på resten av mitt liv!

Kram
Lena

18 kommentarer:

Love Your Homes sa...

Dina vingar bär, off you go...

I'll be around!

Bisou till Sune också,
Ia

Grodmamman sa...

Man kommer till ett vägskäl ibland och då måste man välja den väg som känns bäst för en själv.
Ha ett bra liv!
Kramar

Rosenvit sa...

ÄLskling!
Var sak har sin tid i livet. Du har gjort ditt vad det gäller bloggeriet för nu. Hoppas du har andra forum att uttrycka ditt innersta.
Jag saknar dig på alla plan. Vill så gärna ha den där goa kravlösa kontakten alltid med dig.

Puss och kram
Annabananapanna

Karin A sa...

Lena,

tack för den här tiden. Det är få som lyckas förmedla saker och ting som du. Det har varit roligt att följa dig här även om kontakterna har varit sporadiska under de senaste månaderna. Kanske korsas våra vägar igen framöver. Hur som helst önskar jag att du får det bra även fortsättningsvis.

Kramar Karin

Vit som snö sa...

Då önskar jag dej all lycka framöver!!! Var sak har sin tid. Det viktiga är att man följer sitt hjärta!
Måste också få tacka dej som fick oss att hitta en av de vackraste platser jag besökt...Ugglarp.
Earth Hour... underbar, gripande... jaa, mina tårar är oundvikliga.
Varm kram o lycka till med allt! Cilla

Karin Lindström sa...

Hej Lena!

Jag som nästan inte bloggar runt alls längre tog mig en runda just i kväll när du slutar. Vilken tur jag hade som fick chans att skriva en liten hälsning till dig innan du försvinner helt. J
ag hoppas allt är bra med er! Nog är det svårt att få ihop allt man vill, och det är just prioriteringar man måste göra för att få allt att fungera (tråkigt nog). Helst vill man ju göra alla saker och lite till men det går ju som sagt inte.

Nu önskar jag dig och din familj en skön höst och allt gott i framtiden.

Många varma kramar

Karin

Ps Om ni har vägarna förbi Sörmland igen så är ni varmt välkomna *ler*!

♥ Fyra årstider sa...

Jag är så glad att vi träffas och jag har dig på fb. Nästa sommar ses vi hos mig. Fina Lena..det finns inte så många som du.
Kram Lotta

Jenny sa...

Tack själv Lena!

Du är en goo tjej, hoppas vi hörs igen i nått sammanhang!

Kraam Jenny

Jeanette Hornbeck sa...

Tack för att du har bloggat, annars hade vi kanske aldrig träffats! I<3U babe!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Som du sa då... Tråkigt, men det känns som omjag kan få ha dig kvar i mitt liv ändå... Ett stort tack till bloggandet som gjorde att jag fick in dig i mitt liv.
Du är så go.

Kram på dig Lena, så ses vi på ett annat ställe! :)

Kram Hanna

Annas skattkammare sa...

Ha det så bra! Har varit jätteroligt att följa dig och "lära känna dig" i bloggvärlden! Men vi ses förhoppningsvis igen!
Kram /Anna

houseofchandeliers and vintage sa...

Okej Lena.
Då vill jag önska dig en fin fortsättning, och ägna dig åt dig själv, det kan vara uppbyggande.
Sluta se nyheter och elände, det gjorde jag en gång i tiden, jag mår så mycket bättre nu.
Att fylla sitt liv med det som känns bra, då mår man bra.
Många varma kramar till dig.
Zara

Lilla huset på prärien sa...

Åh... tur jag har som har dig så nära. Jag känner mig inte ett dugg beroende av bloggen. Jag gillar dig allra bäst IRL :)

KRAMIZ

Tidsmästarinnan sa...

Åhhh Lena!! Tusen tack för denna tid, detta har varit en av mina absoluta favvobloggar. Hoppas verkligen vi kan råka på varann i ett annat sammanhang framöver.
Världens största kram!
Susanne

Goa sa...

Kärlek till dig kloka kvinna...

Älfgärdet sa...

Så är det, man kommer till olika skeden, jag har varit där & nafsat & legat lågt med saker i långa perioder. Svårt det där att släppa på kraven som man ställer på sig själv... Tråkigt att du slutar men fullt förståligt. Ha dä gôtt så kanske vi ses i andra sammanhang om ödet vill!//Madeleine

Karin A sa...

Tack rara Lena! Önskar dig en riktigt gott nytt år!

Kram Karin

Annika Christensen sa...

Tack för din hälsning kära du!
Blev jätteglad att du uppskattar de små tingen. Det är det som gör mig lycklig nämligen. Allt rusar på för fort och allt skall vara så häftigt liksom.
Kram på dig
Annika