tisdag 30 december 2008

Lyx






Det finns frestelser man bara måste falla för. För mig är det den här,
Moisturising Body Butter från Nougat London.

Doften, Tuberose & Jasmine, är "en delikat och blommig doft med en unik lätt doft av jasminblomman. En doftblandning av söt varm mjölk, vit persika och de djupare dofterna sandelträ, vanilj och musk. En varm och feminin doft."

Fast man kan inte beskriva doften i ord, den är bara ljuvlig. Krämen är hård i burken men smälter när den kommer på huden. Mmmm...

Jag köpte den (nej, min make betalade, love u darling)) hos Janna på Form & Interiör i Falkenberg men den finns att köpa på nätet också, t ex på .





Den här köpte jag till mig själv, älskar man Austinrosor så gör man...


(Vad har det här med heminredning att göra, frågar vän av ordning kanske. Svar: det är fina förpackningar som pryder hemmet...).


Den varmaste kramen
Lena

20 kommentarer:

Viola sa...

Verkligen lockande för en doftupplevelse, ville titta in och önska dig och de dina ett GOTT NYTT ÅR, kram VIOLAN

Anonym sa...

Förpackningarna är verkligen vackra! Innehållet i dem verkar inte fy skam det heller.
Gott Nytt År!
Kram A-S

Lilla huset på prärien sa...

Jamen ALLT i hemmet har med heminredning att göra darling!! :) Jag ska lukta på de goda när jag kommer nästa gång!

Kram Jena

Tulipa sa...

Förpackningarna gör att man faller, sen hoppas man ju att det håller vad det ser ut att lova!

Jag skulle inte säga nej till en Nougat!
Gott Nytt År!
Kram Tulipa

Karin sa...

Jag tar gärna emot sköna tips också! :) Underbara och lyxiga krämer och förpackning är verkligen härlig vardagslyx...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år! Kram Karin

H A N N A S - F O R M sa...

Hej! Så fint det var här...ville säga tack och önska dig ett riktigt härligt nytt år!

KRAMAR
Hanna

H A N N A S - F O R M sa...

Glömde...papperna är handgjorda...dock inte av mig!

KRAM!
Hanna

Ett skönare liv sa...

va härligt de låter :)

aa smink är verkligen kul, dofter å krämer å allt som känns lite lyxigt :)

hihi okej :) ja absolut.. de finns de verkligen :) å de e inge fel me att av bekväm tycker ja :)

stor kram på dej, å ha en underbar kväll imorrn !

:)

/nadja

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej goa Lena!

Jag tycker absolut att det har allt med heminredning att göra... Som du säger så är det ju vackra burkar och förpackningar!!!

Jag önskar dig ett underbart nytt år och självklart även ett fint avslut på det här gamla året!
Ska bli riktigt skoj artt ses i sommar!!!
Ni måste säga till när ni kommer upp så att jag kan kolla upp att jag kan få chansen att ta lite tid med er!!!

Stora nyårskramar Hanna

Karin sa...

Lena, givetvis får du gärna fråga om råd. Jag känner mig hedrad! :D Varma nyårskramar Karin

Adoridarling sa...

Hej! Vilken fin blogg du har jag håller helt med om att fina förpackningar är heminredning, köpte häromdagen en vansinnigt fin burk med handkräm från Cath Kidston, just för att burken var så fin, som tur var är krämen bra också! =)
Gott Nytt År!

Annas skattkammare sa...

Så härligt med njutning för både ögon och huden! =)
Gott nytt år!
Kram /Anna

lottens vita och gröna sa...

mmm vilöke härlig present alltså, och menar du att den du köpte dofter austin, hjäääääälp en sån måste jag ha...de är ju mina älsklinga om sommaren, fniss! din julduk är ryslig vacker, en klenod verkligen!
ha det gott goa goa du och
gott nytt år vännen! varmkram lotten

Vit Gladiolus sa...

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år!!
Kramisar

Ina sa...

Gott nytt år vännen!
Kram Ina

Karin Lindström sa...

Hej Lena min vän!

Ja, det är väl perfekt med lite lyx så här års. Jag behöver verkligen lite mer flärd, är bara hemma med ungar och skruttar.
Den verkar härlig krämen och handcremen vet jag ju är underbar. Vad bra att du köpte den till slut. Du blir inte besviken det lovar jag.

Gott Nytt År!
Kramar
Karin

Grodmamman sa...

♥ Gott nytt år! ♥
Kram

marie sa...

Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År! Älskar goda dofter och fina förpackningar!
kram
Marie minlillaveranda

Line sa...

=)Ja precis!!!
GOTT NYTT ÅR

KRAM

Gårdsromantik sa...

Så härligt med lite vardagslyx!

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud