torsdag 18 september 2008

För alla med vinnarskalle

Någon gång vore det ju så himla kul om man vann något, eller hur?

Alltså förutom 25 kr på Triss eller en okrossbar termos som 50:e vinsten hos idrottsföreningen. Något som man verkligen vill ha.







Då har du chansen nu. Och det är ingen dålig vinst heller! Bloggen Hedvig och jag har nämligen en tävling där Nordljus sponsrar med ett ex av boken "Jul - i den fransk inspirerede bolig" från Jeanne d'Arc Living. Ett praktverk i A4-format, ca 130 sidor med helt oemotståndliga bilder.



Lycka till!



Lena (som är en riktig julenisse)

8 kommentarer:

En inredoholic sa...

Hej! Jo den är skyddad med ett slags lack :) Så det går att torka av !


Önskar dig en trevlig helg
Kram Jannice

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Lena!

Å den fick jag på posten igår... Och visst är den fin...

Önskar dig en härlig helg!
Kramis Hanna

Gårdsromantik sa...

Den har jag beställt hem!
Är så underbar.

Kram Maud

linnea-maria sa...

Åh himmel. Tack för tipset!! Hi hi säger dina flickor verkligen räligt? Det uttrycket var jättelängesedan jag hörde. Min farmor var en sån kanonfarmor. Hon sydde otroligt vackra kreationer till mig och min syster. Tyvärr så har jag nästan inget kvar för min syster tog det mesta. Ibland saknar jag en flicka för de brukar vara mer benägna att pyssla. Men lilla Tuli hade faktiskt med sig ett halsband hem idag. Kram /linnea-maria

Tusenfröjd sa...

Tack så mycket för dina kommentarer, Lena. Gillar din blogg verkligen men är inte alltid så duktig på att lämna kommentarer själv. Men jag läser...
Den där boken får jag hem nästa vecka, tror jag det var. Så jag längtar verkligen att få sätta mig ner och njuta av den! När jag nu får tid... kanske efter äppelutställningen. Just nu är det fullt upp i mitt lilla huvud!!!
Ha en riktigt härlig helg! Kramisar Liv

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ja visst vore det kul att vinna den :)
ha en bra helg!
kram!

Grodmamman sa...

Den boken verkar jätte fin!
Vilken dag du hade med Ullareds resa och allt. Skönt att du hade tur med en del saker i alla fall!
Gamla lakan och örngott med spets kan man ju inte få för många av!=)
Kram

Hem och Lycka sa...

Typiskt,eftersom jag redan har köpt den. Men hoppas att du vinner den.

Gud vad gullig du är ;-) Tack för söta ord hos mig! jag fotar helst i vårt vardagsrum med söderläge när solen är framme men just den bilden med footpowder har jag varit tvungen att använda blixt och sedan justerat i Photoshop Elements. låter härligt med liseberg, missar aldrig julen där, rekommenderas! och såklart att du ska in till ingrid ;-) kram